Kocierzanka Marcowa

Suma przewyższeń:674 m
Zdecydowanie najcieplejszy dzień w tym roku jak dotąd. Rok temu było -10 i pół metra śniegu. W tym roku 22 stopnie. Krótkie gacie, krótki rękaw, słonko przygrzewa, tylko zimny wiatr boczny dawał się miejscami we znaki. Na całej trasie rowerzystów tylu, że obsadziłby chyba cały kalendarz pro-tour. Jeden taki chudy moutainbajku doszedł mnie na początku podjazdu na Kocierz, próbowałem powalczyć ale na nic się zdało odjechał mi dość sprawnie. Na szczycie zameldowałem się 20 sekund wolniej niż poprzednio jednak w znacznie lepszej formie. W dolince troszkę hulał wiatr i ciężko było się sensownie rozpędzić. Mimo to udało mi się wykręcić całkiem niezły czas na całej trasie. Jakoś tak wyszło, że znowu nie porobiłem fotek, w zamian kącik muzyczny, utwór który chodzi za mną od kilku tygodni

Komentarze:

k4r3l
11:19 poniedziałek, 31 marca 2014 Najcieplejsza to była niedziela - ujechałem się zdrowo i lało się ze mnie na podjazdach jak w lecie ;))) ps. kawałek se posłucham w domu - w sumie nie znam kapeli :)