Budowa piaskownicy part II

Suma przewyższeń: m
Rower:Mystic Shock
Ponieważ tydzień zapowiadał się z ładną pogodą wypadało dokończyć składanie piaskownicy, które dwa tygodnie temu przerwała nam pogoda. Większość z tego co potrzebne byłą już na działce reszta plus kilka niezbędnych rzeczy jak np coś do jedzenia zmieściła się w plecaku. Musieliśmy jeszcze odebrać klucze od działki w tym celu umówiliśmy sie z Mateuszem moim bratem na stacji PKP w celu ich odebrania. Dojazd do działek opcja przez ul. Wyzwolenia - w pewnym momencie robi się tam tak stromo i jakość nawierzchni jest tak fatalna że pojazdem o tej masie i tak dociążonym tyle nie sposób podjechać więc dlatego kilkadziesiąt metrów trzeba było pchać. Wcześniej przejeżdżając przez kładkę na Olszynach, Syn wypatrzył w rzece oponę tak wstrząsnął nim ten widok, ze jeszcze na drugu dzień słyszałem o tym jak w wodzie leżało kółko. A oto finalny efekt składania piaskownicy.Gotowe

Komentarze:

tool
12:50 poniedziałek, 9 czerwca 2014 Ale na Inwałdzkiej to przynajmniej asfalt. tutaj wolałem nie ryzykowac że mi przednie koło podskoczy na wyboju i fiknę do tyłu :)
k4r3l
12:43 poniedziałek, 9 czerwca 2014 Hehe, wyzwolenia-uphill ;) Faktycznie, fajny podjazd tam jest, ale chyba do tego z Inwałdzkiej chyba się jednak nie umywa ;)