Andrychów - Bielsko (przez Przełęcz Kocierską, Przegibek)

Suma przewyższeń:920 m
Rower:Mystic Shock
Upał i klejący się do kół asfalt w takich oto warunkach pokonywałem drugą część zaplanowanej trasy czyli etap z Andrychowa przez Przełęcz Kocierską, Tresną, Międzybrodzie, Przełęcz Przegibek do Bielska. Z racji zmiany miejsca zamieszkania był to mój pierwszy w tym roku wjazd na Przełęcz Kocierską i trzeba przyznać łatwo nie było. Przez niemal rok zapomniałem jak tam jest a przecież swojego czasu jeździłem tam niemal codzienne. Pogoda wybitnie mnie zmęczyła, na Przegibek już ledwo kręciłem myślę ze 7km/h to max jakie osiągnąłem na podjeździe, dość powiedzieć że jeszcze w Międzybrodziu średnia prędkość wynosiła 22km/h a skończyło się na tym co widać w podsumowaniu

Profil trasy

Komentarze:

webit
15:10 niedziela, 12 lipca 2009 komentatorzy Eurosportu (Jarosiński i Wyrzykowski) dzis sie spierali jaka kategorie gorska przypisac Przel. Kocierskiej. Stanelo na tym, ze jeden z nich widzial tam kiedys napis z jakiegos wyscigu, mowiacy ze to pierwsza kategoria gorska. Nice.
Ja mysle ze pierwsza bedzie tez miec Salmopol od Buczkowic/Szczyrku, a poza kategoria nalezaloby dac Magurce Wilkowickiej, no ale to juz wiemy, bo tam bylismy ;)
Qbuss
08:35 środa, 8 lipca 2009 He he, „zabrałeś” mi trasę - w niedzielę miałem też jechać z Andrychowa do Bielska, ale się pochorowałem:(
webit
18:44 sobota, 4 lipca 2009 2 etapy - taki mini tour. gratuluje i zaluje ze pojechalem w czwartek a nie piatek - moze bylbym caly ;)